Favorit i repris: Barbie Eyes

Var inne i stan idag och träffade söta Karin för första gången. Vi har pratat via nätet jättejättelänge och nu äntligen fann vi tid för att ses. Den tjejen har fullt upp nonstop! She's crazy! Men hon var precis lika fin och go som jag förväntade mig =)

Jag använder Basiron från Apoteket för att behandla mina finnar, och krämen funkar absolut (mina finnar är mycket färre så nu är det mest ärr/röda märken kvar), men mitt ansikte blir väldigtVÄLDIGT torrt av krämen så att få till en snygg bas är inte det lättaste. Smörjer in mig med lite allt möjligt men ändå kommer torrheten fram spec. runt munnen.. Men men, hellre torr hy and finnig hy!
För mötet så kände jag inte för att gå loss med något nytt så det fick bli en av mina absoluta favoriter: Barbie Eyes!

Ögonen

Hot Pink - Quero Pro Mineral Cosmetics (Knallrosa)
Snow - Quero Pro Mineral Cosmetics (Ljusrosa skimrig)
Vanilla - Isadora (Vit)
Geleyeliner - Face Sthlm
2000 Calorie Dramatic Look Mascara - MaxFactor
Mix & Match Eyebrow colour - Viva La Diva (ögonbryn)
Svart kajal - GOSH (blandat med Hot Pink för att få det lila under ögat)


Ansiktet
True Match Liquid Foundation i färgen C1 Rose Ivory - L'oreal Paris
Cover All Mix Concealer - Make Up Store
Rosa rouge #00006 - Markwins Intl
Mix & Match Eyebrow colour (för shading) - Viva La Diva
Velvet Touch Compact Powder i färgen 10 Sheer Transparent- IsaDora



Och jag måste verkligen våga slänga på mer rouge på kinderna! Tog lång lång tid innan jag ens vågade prov att använda rouge så jag är så feg för det. Känner mig lite som en påskkärring med det, men jag ska köpa lite fler rouger (har bara EN, även om jag har ett par ögonskuggor jag ibland använder som rouge).

Kommentera här: