Vem är Schober?


Schober & make up bloggen

Jag är inte utbildad make up artist och mina tips & råd ska inte tas som professionella på något sätt.
Detta är en blogg som jag har för skojs skull eftersom jag älskar smink!

Jag vill, och kommer att, söka till en make up artist utbildning i framtiden när jag, av personliga skäl, kan.

 


 


Ditt namn? Carolina Schober
Födelseår?
1988
Hur lång är du? 169 cm
Din ögonfärg?
Härligt gröna
Din hårfärg och frisyr? Svart. Snebena/lugg och långt, antingen rakt eller lockigt.


Syskon och deras ålder? Tre äldre bröder

Vad har du för skostorlek? 38
Favoritfärg på kläder?
Svart, lila
Favoritklädsel?
Linne/topp och kjol

Favoritfärg? Svart, rosa, lila

Har du några husdjur? Ja, bor med min katt Shiva

Tatueringar? Nej inte än tyvärr
Piercingar? Tre hål i öronen, och två i underläppen



Ditt mål i livet? Att få vara lycklig och göra det jag tycker bäst om.
Vad väntar dig om 10 år? Då är jag 32 år.. Då hoppas jag att jag bor fint, har bra ekonomi och en fin familj!








Kommentera här: