Light Life

Idag var jag ute i flera timmar, för ovanlighetens skull, och sprang ärenden. Jag hade verkligen ingen ork till att fippla med basen i år och dar så idag körde jag bara på lite concealer i ansiktet. Ibland orkar man bara inte bry sig om att försöka få fram en så bra bas i ansiktet som möjligt.
Sen är det lite småtråk att min nuvarande foundation börjar bli lite för mörk/för rosa för mig då jag blir ännu blekare under hösten och vintern, men men.
Det fick bli basic makeup idag.



Ansiktet:

Cover All Mix Concealer - Make Up Store
Bronzer - Markwins Intl
Velvet Touch Compact Powder i färgen 10 Sheer Transparent- IsaDora




Ögonen:

Mix & Match Eyebrow colour (ögonbryn) - Viva La Diva
Black brow/lip pencil - "MAC"
De markerade skuggorna i min 96-palette
Microshadow Love Life - Make Up Store
2000 Calorie Mascara - Max Factor
White eyepencil - Make Up Store

Kommentera här: