Sminkbordet



Så här ser mitt sminkbord ut för tillfället.
Spegeln ska självklart upp på väggen, och två lampor ska köpas så jag får ett jämt och fint ljus.

Ovanpå
Pennor (kajal, läpppennor, ögonbryn etc) av alla de slag
Penslar & borstar av alla de slag
Produkter jag dagligen använder, dvs foundation, concealer, ögonskuggsfärg och eyeliner
Tops
Verktyg tex. sax, pincett etc.
96-Paletten

Vänstra lådan
Blushes/Bronzers
Isadora-skuggor
H&M-skuggor
Små paletter

Mittenlådan
Krimskrams
Lösfransar
Strass-stenar
Små sminkväskor
Puder som sällan används

Högra lådan
Quero Pro-skuggor
Make Up Store-skuggor+glitter
MAC-skuggor
Läppstift

Kommentarer:

1 Honi:

skriven

Oj vilken fin förvaring :) Min förvaring är så himla jobbig just nu, nästan helt obefintlig!

2 Hanna:

skriven

Det kan jag absolut göra. Jag brukar göra 2 sminkningar/kväll och då gör jag en sminkning på varje öga

Kommentera här: