Fantasy Stripes & Poison Ivy

Idag var jag så väldigt uttråkad så jag bestämde mig för att leka loss med sminket!
Dock orkade jag inte lägga någon bas så ansiktet förutom ögonen ser rätt fail ut, men jag bjuder på det.
Sen så sminkade jag mig såpass sent så att solen hunnit gå ner, därav det kassa ljuset.
Ska sno min pojkväns systemkamera snart och då jäklar syns sminket mycket bättre!


Resultaten blev följande:

Fantasy Stripes





Blev inte så nöjd med detta ögat men det var kul att prova i alla fall!



Och med det andra ögat lekte jag loss på detta sätt:

Poison Ivy






Måste säga att jag verkligen blev nöjd med detta ögat. Blev så himla häftigt och det är ju en cool sminkning om man ska t.ex klä ut sig på maskerad eller liknande, fast då klämma i ännu mer med sminket!


Om det är någon som vill att jag ska skriva produktlista för något/bägge av ögonen så gör jag självklart det, men eftersom detta är fjantsminknigar så tror jag ingen riiiktigt bryr sig =P

Kommentarer:

1 Wendy Darling - Dead is the new alive:

skriven

Så där vill jag också göra nån gång :O Fan, vad snyggt!

Kommentera här: