Confession tonight?

Ikväll är det möjligt att jag drar ut på krogen! (blir på lördag istället!)
Alltså: festsminkning!

Har inte bestämt mig helt hur jag ska sminka mig än, men det var länge sen jag gjorde mörka ögon så just nu tror jag att jag kommer att använda en mörkMÖRKblå skugga från denna paletten från H&M:


Den mörkaste blå ser nästan svart ut, men den har inpträngt lite blått skimmer i sig. Svinsnygg!
Till det blir det nog en massa skimmer runt om, och blekrosa läppar!

Fast som sagt, är inte säker än. Kan även blir något helt annat, beror lite på vad jag bestämmer mig för att ha på mig.

Måste även tipsa om H&Ms ögonskuggor. De skimriga är sådär men funkar absolut om man verkligen pressar på det ovanpå en primer av något slag. De matta däremot är helt kanon! Önskar de gjorde fler matta skuggor för de är sjukt pigmenterade och bra! Skärpning H&M! Fler matta skuggor tack!

Kommentera här: