Darkness blended

Kvällssminket: Darkness Blended
(och ja bilderna är en smula editerade pga. att jag just nu har en kass-hy-period)



ÖGON:

Microshadow Deadly - Make Up Store (bryn)
Svart kajal -H&M

Hightechlighter Milkyway- Make Up Store
E/S Palette Confession in the Dark - H&M (mörkblå)
Chaos Palette - Sleek Make Up (Svart skugga)
Eyedust Crystal - Make Up Store (highlight)
E/S Hot Pink - Quero Pro Cosmetics
Gel Eyeliner- FACE Sthlm
High Impact Mascara - Clinique
Lash Extension Effect - Max Factor

Kommentarer:

1 Emelie:

skriven

Haha ;D För mig blir det inget särskilt alls faktiskt ;P

2 Wendy Darling - Dead is the new alive:

skriven

Snyggt som vanligt ^^



Svar: Jag vet egentligen inte riktigt. Men ingen rosa blogg med en blond brud som varenda dag lägger upp en bild på sig själv med överdrivet plutande läppar. Jag vill ha lite vardag, humor och kanske något eget personligt (som jag med min teckningskategori) och så... Jag har kollat på bloglovin, men alla skriver ju om samma saker >.<

Kommentera här: