Fuschia Wing



Blev väldigt basic så använde min Mixing Liquid från Make Up Store tillsammans med Microshadow Fuschia för att skapa en eyeliner.
Himla snyggt blir det i alla fall!

Ögonen
Mix & Match Eyebrow colour (ögonbryn) - Viva La Diva
Microshadow Fuschia + Mixing Liquid - Make Up Store
Vit kajal Snowflake - Make Up Store
2000 Calorie Dramatic Look Mascara - MaxFactor

Ansiktet
True Match Liquid Foundation i färgen C1 Rose Ivory - L'oreal Paris
Cover All Mix Concealer - Make Up Store
Rosa rouge #00006 - Markwins Intl
Hightech Lighter Milkyway - Make Up Store
Mix & Match Eyebrow colour (för shading) - Viva La Diva
Velvet Touch Compact Powder i färgen 10 Sheer Transparent- IsaDora

Läppar
Svag dutt av läpppennan Cosmo - Make Up Store

Kommentarer:

1 Wendy Darling - Dead is the new alive:

skriven

Den sminkningen tyckte jag verkligen om. Den ska jag prova någon gång ^^

2 Wendy Darling - Dead is the new alive:

skriven

Svar: Precis och den kan jag ha i skolan utan att folk tycker att man ser översminkad ut (som folk alltid tycker att jag gör).

Kommentera här: