Senaste tillskottet: the 96 Palette



Har klickat hem denna ögonskuggspaletten som har 98 olika skuggor i både matta och skimmriga färger!

Den kommer ursprungligen från www.RedGingerCosmetics.Com och/eller www.starsmakeuphaven.com, men jag klickade hem min för ca 70:- på Tradera.com

Är så himla nöjd! De flesta av färgerna är väldigt pigmenterade och starka (spec. de matta) och jag älskar att det finns så många olika rosa och lila skuggor, eftersom de är mina favoritfärger till mina gröna ögon!
Det tråkiga är dock att det inte finns så mycket riktiga mörka färger, tex. svart, och det finns ingen som är helt vit även om det finns en riktigt ljus rosa som nästan är vit.
Ska bli så himla kul att prova nya olika sminkningar med tex. turkos och gul så keep your eyes open for that!

Kommentera här: