Rockerchick wants a new brush!


Hade besök igår så slängde snabbt på mig lite suddat smink a lá Rockerchick.
Grå skugga, kajal, eyeliner och mascara plus rosa läpppenna. Snabbt och enkelt.

Ska börja exprimentera med olika ögonbrynsformer tror jag, för jag är aldrig nöjd med mina bryn! De vill inte se ut som jag vill att de ska se ut! MORR!
Fast jag måste köpa en ny brynpensel för det. Jag har en snedställd pensel som är okej, men jag behöver en som är skarpare, tex. 266 från MAC:

KÖP HÄR

Finns så mykcet jag vill ha, och faktiskt behöver, i sminkväg men det är inte lätt när man har 13.98:- på kontot och inte vet när man får mer pengar. Sorgligt.

Fler sminkinlägg kommer ramla in under dagen!

Kommentarer:

1 bella:

skriven

Sv:Åh tack va kul att höra:) Har alltid haft bra underfransar, men dom övre är det lite si och så med.

Ok nu tack vare neulash;-)

Kommentera här: