Recension: Clinique High Impact Mascara



Clinique High Impact Mascara
ca 205kr /Kicks

Före/Efter bilder



Jag måste säga att jag verkligen gillar denna mascaran på mina fransar! Den gör de långa och ger bra volym, och den klumpar inte. Formulan är riktigt svart och det är ett måste för mig! Sådär halvdana brungråsvarta mascaror är inget för mig alls.
Det enda negativa är att jag inte gillar borsten. Den är lite stor och klumpig och det var svårt att komma åt de undre, och de allra yttersta fransarna utan att kleta lite... Men practice makes perfect I guess!
Den separerar inte heller fransarna så perfekt men det kan man fixa till själv senare, så det gör mig inte mycket.

Längd:



Volym:



Översikt:



Sammanfattningsvis så har jag hittat ännu en favoritmascara! Denna kommer jag att köpa igen när min nuvarande är slut!



Läs mer här
Köp HIGH IMPACT här

Kommentera här: